دنیای سه بعدی من
 
نمایشگاه سه بعدی
کانون علاقمندان عـکس سه بعدی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
شنبه 5 آذر 1398برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : ابراهیم بهوندی

اگرتوسط عینک سه بعدی آناگلیف به عکس های سه بعدی بنگری لذتی دارد که قابل مقایسه با عکس های معمولی نیست.یعنی دنیاراهمانگونه که هست میبینی ،نه تخت ودوبعدی، بدون عمق.حتی عکس های معمولع زمانی که حس سه بعدی دارن به خاطر رعایت پیش زمینه ،میان زمینه وپس زمینه ،زیباتربه نظرمیرسن.عینک  آناگلیف تهیه کن وبشین به تماشا.



نظرات شما عزیزان:

INC
ساعت1:37---9 شهريور 1391
سلام دوست عزيز...وبلاگ جالبي داري و من ازش خوشم اومده
اگر مايل به تبادل لينک با من هستي لطفا مرا با نام @جزيره دانلود@ لينک کن و بيا تو وبلاگم و بگو با چه نامي در اسرع وقت لينکت کنم
امتحانش مجانيه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 20828
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1